Főoldal Technika és Tudomány Vidéki plázákra is kiterjesztették a forgalomfigyelő weboldalt

Vidéki plázákra is kiterjesztették a forgalomfigyelő weboldalt

4 megtekintés

„Múlt héten hírt adtunk arról, hogy egy magyar fejlesztésű innováció, az LocSight bemutatja a budapesti és Pest megyei bevásárlóközpontok látogatottsági adatait. Mivel számos megkeresés érkezett hozzám, hogy a vidéki plázákról is közöljünk adatokat, megkértük a fejlesztőket az oldal bővítésére. A fejlesztés rekordidő alatt készült el, mivel egyetértettünk abban, hogy a lakóhely nem jelenthet hátrányt az információhoz és a lehetőségekhez való hozzáférésben” – nyilatkozta Dr. György László, gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkár.

Néhány nap alatt tízezres nagyságrendű érdeklődőt vonzott a bevásárlóközpontok látogatottságát összesítő LocSight oldal. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország fejlesztői, eleget téve a lakossági kéréseknek, most országosan 104 bevásárlóközpontra szélesítették a lekérdezhető helyszínek körét. A naponta frissülő, továbbra is ingyenesen hozzáférhető táblázatok színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott hely forgalma. 

Vásárlók egy budapesti bevásárlóközpontbanFotó: Csudai Sándor – Origo

A honlap segítségével így bárki megtervezheti vásárlása időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ugyanígy, ha valaki csak bizonyos időpontokban ér rá, megkeresheti, melyik hozzá közeli bevásárlóközpont a legkevésbé zsúfolt az adott időszakban. A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is – közölte a LocSight.

A jelen pillanatban Európában egyedülálló, LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is elérhető.

Forrás: Origo.hu - Techbázis rovat

További hírek a témában

Ez weboldal sütiket használ, hogy a felhasználói élményt javítsa. Feltételezzük, hogy ezzel egyetért, de ha akarja, bármikor letilthatja. Elfogad Részletek