Főoldal Ingatlan El akarod kerülni a zsúfolt plázákat? – Itt a magyar oldal, amin megnézheted hányan vannak a boltokban

El akarod kerülni a zsúfolt plázákat? – Itt a magyar oldal, amin megnézheted hányan vannak a boltokban

4 megtekintés
Portfolio Signature karácsonyra is!
A legfontosabb elemzések és exkluzív tartalmak a fa alá. Akár az utolsó pillanatban is megajándékozhatsz valakit egy éves Portfolio Signature előfizetéssel. Ha pedig egyszerre több ismerősnek, barátnak, családtagnak vásárolsz éves előfizetést, akkor van lehetőség mennyiségi kedvezményre is. Így azon túl, hogy az ünnepekre hasznos ajándékkal készülsz, még a minőségi gazdasági tartalomgyártást is támogathatod. Tudj meg többet

A jelenlegi járványhelyzetben talán még értékesebb információ, ha tudjuk, hogy melyek a legzsúfoltabb időszakok a közelünkben lévő bevásárlóközpontokban. A budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottságát lehet megtekinteni napra és órára lebontva az ingyenessé tett LocSight alkalmazás segítségével. A jelen pillanatban Európában egyedülálló kereskedelmi térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is használható, felülete egyszerű, mindössze ki kell választani a kereskedelmi egységet. Az ekkor megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mekkora az adott bevásárlóközpont forgalma. Az alkalmazással bárki megtervezheti vásárlása időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. 

Sőt, ha csak egy adott időpont felel meg a vásárlásra, megkereshető az a bevásárlóközpont, amely a vásárlóhoz közel van és a legkevésbé zsúfolt az adott időszakban. A felület használatával így lerövidíthető az adott áruházban töltött idő és jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is – írja az ITM.

Hogyan működik?

Az alábbi ábrán a bevásárlóközpontok látogatottságát lehet megtekinteni órára lebontva, jelenleg az Allee bevásárlóközpont látogatottsági adatai vannak betöltve, a színskála alapján úgy tűnik, hogy ma 15 órakor kezdődik a vásárlási hajrá.

Az elemzés a november elsejétől számolt napi látogatottsági adatokat tartalmazza, az adatsor december végéig napi szinten frissül. A skálán sárga színnel jelölt mezők jelzik a kisebb forgalmú időszakokat, míg az egyre sötétedő narancs színek a forgalmasabb időszakokat mutatják. Így aki bevásárláskor szeretné elkerülni a tömeget, lehetőleg válassza a skála első felében található színekkel jelzett idősávokat. A színezés a bevásárlóközpont saját átlagos látogatottságán alapszik, ami azt jelenti, hogy a nagyobb látogatószámmal rendelkező bevásárlóközpontokban az alacsony forgalom több látogatót jelent, mint egy alacsonyabb látogatószámú bevásárlóközpont esetében a hasonló színezés. 

Forrás: LocSight.hu

Forrás: Portfolio.hu - Ingatlan rovat

További hírek a témában

Ez weboldal sütiket használ, hogy a felhasználói élményt javítsa. Feltételezzük, hogy ezzel egyetért, de ha akarja, bármikor letilthatja. Elfogad Részletek